برند و فروشگاه ميوه نو

برند ميوه نو مجموعه اي است سازمان يافته با بيش از 70 سال تجربه و تخصص در حوزه خريد ، فروش ميوه ، صيفيجات و سبزيجات. اين شركت با در اختيار داشتن پرسنل متخصص در زمينه ميوه تره بار با اتكا بر تجربيات خود و امكانات فراوان با رويكرد نوآوري در عرضه ميوه جات ، صيفيجات و سبزيجات اقدام به راه اندازي يك ميوه فروشي به صورت آنلاين كرده است.

به همين جهت و با راه اندازي سايت اين مجموعه به آدرس اينترنتيي www.mivehno.com خريداران محترم مي توانند به صورت آنلاين و در محل خود محصولات متنوع كشاورزي اعم از انواع ميوه ، صيفي جات و سبزيجات نمايند.

همينطور خريداران عمده از سراسر ايران و يا كشورهاي ديگر مي توانند با ورود به سايت شركت ميوه نو و يا با تماس تلفني و يا از طريق ايميل از امكانات فروش شركت ميوه نو استفاده بهينه نمايند . واردكنندگان ميوه تره بار نيز مي توانند از طريق سايت اين شركت اقدام به عرضه محصولات خود نمايند. مجموعه ميوه نو جهت رفاه خريداران محترم اقدام به عرضه خدمات مختلف در حوزه ميوه تره بار نموده كه به شرح ذيل مي باشد.

فروش محصولات ميوه تره بار به صورت آنلاين به خريداران محترم

خدمات فروش آنلاين ميوه نو به نوعي طراحي گرديده تا اصول مشتري مداري به صورت كامل رعايت گرديده و تمامي خريداران محترم بتوانند در هر نقطه از شهر تهران به سهولت سفارش گذاري نموده و خريد خود را در محل مورد نظر خود دريافت كنند. از مزاياي مهم خريد از فروشگاه ميوه نو مي توان به موارد ذيل اشاره نمود:

  • ميوه ها و صيفيجات و سبزيجات بر اساس سفارش مشتري و كيفيت آن به روز ارائه گرديده و تحت هيچ شرايطي از ميوه هاي چند روز مانده استفاده نمي گردد بنابراين داراي كيفيت بسيار عالي و همينطور تازه و با طراوت مي باشد.
  • خريداران محترم مي توانند تمامي محصولات مورد درخواست خود را از طريق سايت mivehno.com  و يا تلفن تماس 02122374938 و موبايل 09128443676 سفارش گذاري نموده و با كيفيت عالي و بسته بنديي مناسب در محل خود تحويل بگيرند از اين رو صرفه جويي فراوان در وقت و زمان مشتري به عمل خواهد آمد. شما مي توانيد اين ساعات را به امورات ديگر خود اختصاص دهيد و با فراغت كامل محصول مناسب خود را در محل دريافت نماييد.
  • اين محصولات در بسته بندي هاي بسيار مناسب جهت محافظت از آسيب ارائه مي گردد.

ناوگان حملو نقل شركت ميوه نو محصولات سفارش گذاري شده را در زمان مناسب به خريداران محترم عرضه خواهد نمود.

  • تنوع فراوان هر محصول اين امكان را مي دهد تا خريداران محترم علاوه بر آگاهي از انواع ميوه ها و آشنايي با آن ها اقدام به خريد متفاوتي نمايند قيمت ميوه و سبزيجات و صيفي جات نيز بسيار مناسب مي باشد.

 

خدمات مجالس و تشريفات

شركت ميوه نو امكانات بسيار مناسبي را در جهت ارائه سرويس ها و خدمات لازم براي خريداراني كه داراي مجالس مختلف مي باشند فراهم نموده است. خريداران محترم مي توانند از طريق سايت اين شركت www.mivehno.com  و يا تلفن تماس 02122374938 و يا 09128443676 براي زمان مورد نظر خود انواع محصولاتت مجلسي را با بالاترين كيفيت سفارش گذاري نموده و در تاريخ اعلام شده مشتري به سهولت تحويل بگيرند.ازز مناسبت هاي خاصي كه معمولا با حساسيت ويژه اي بين عموم مردم دنبال ميشود ميوه عيد و ميوه شب يلداا  مي باشد

خدمات ميوه آرايي

چنانچه خريداران محترم تمايل به دريافت محصول سفارش گذاري شده خود بر اساس مدل چيدمان و يا بسته بندي هاي متفاوت را داشته باشند مي توانند كليه موارد نياز را از طريق صفحه ميوه آرايي بر روي سايت ميوه نو www.mivehno.com    و يا با تماس تلفني به شماره 02122374938 با كارشناسان شركت ميوه نو سفارشش  گذاري نموده و از امكانات اين مجموعه استاده بهينه نماييد.

خدمات صادرات و واردات

شركت ميوه نو به پشتيباني بيش از 70 سال سابقه در حوزه ميوه و تره بار با شناخت كامل بازار ميوه و تره بار ايران و همينطور شناخت كشورهاي پيشرفته در زمينه كشت محصولات كشاورزي و موارد توليد آن ها در بخش صادرات و واردات داراي امكانات و تخصص فراواني در اين زمينه مي باشد . از هر كحاي دنيا كه حضور داشته باشيد و علاقه مند به خريد مخصولات ميوه تره بار ايران باشيد مي توانيد از طريق سايت ميوه نو www.mivehno.com  و يا تماس با ما 02122374938 از مجموعه خدمات ما بهره مند گرديد . همينطور چنانچه تجارت شما صادرات ميوه ميي باشد و علاقه مند به حضور در بازار ايران و يا هر كجاي جهان كه باشيد نيز مي توانيد از خدمات ما بهره مند شويد.

فروش عمده

شركت ميوه نو براي تمامي خريداران و سرمايه گذاران محترم كه در حوزه ميوه تره بار به صورت عمده فعاليت مي نمايند و در اقصي نقاط ايران حضور دارند امكانات تخصصي را فراهم آورده است. خريداران محترم مي توانند با توجه به نرخ بازار استان خود و نوع ميوه محصولات مورد نظر خود را در سايت انتخاب و سفارش گذاري نموده و در محل مورد نظر خود تحويل گيرند. بديهي است به جهت مقرون به صرفه بودن و با توجه به آنكه هزينه ارسال به عهده مشتري خواهد بود ميزان سفارشات نبايد كمتر از دو تن باشد . ما مي توانيم بهترين محصولات را براي شما بدون حضور خودتان برايتان ارسال نماييم. همينطور كليه كساني كه در حوزه محصولات كشاورزي سرمايه گذاري نموده اند مي توانند براي معرفي و فروش محصولات خود در بازارهاي داخلي و يا بازارهاي خارجي با مراجعه به صفحه فروش عمده در سايت ميوه نو www.mivehno.com  و يا با تلفن 02122374938 و موبايل 09128443676 تماس  گرفته و از خدمات اين شركت استفاده لازم و بهينه داشته باشند.

 

كمپين سلامتي

شركت ميوه نو با هدف اصلاح الگوي مصرف خانواده و بر اساس تشويق خريداران محترم به استفاده بهينه و مناسب از محصولات كشاورزي در سبد تغذيه اقدام به راه اندازي صفحه كمپين سلامتي بر روي سايت خود نموده است در اين صفحه شما مي توانيد با انتخاب هر كدام از آيتم هاي اين بخش و با توجه به شرايط فيزيكي خود رژيم تغذيه مناسب براي يك دوره را انتخاب نموده و پس از سفارش گذاري در محل خود تحويل بگيريد. اين آيتم ها براي 1- مردان 2- بانوان 3- ورزشكاران 4- كودكان 5- بيماران ديابتي 6- بانوان باردار 7- سالمندان و زير نظر پزشك متخصص تغذيه فراهم گرديده است؛ و شما مي توانيد با خواص ميوه آشنا شويد و متناسب با وضعيت و شرايطط خاص خود از ميوه ها استفاده بهينه نماييد بديهي است استفاده بهينه و مناسب از محصولات ميوه و تره بار در هرر خانواده ايراني سلامت خانواده را تضمين مي نمايد.

شما مي توانيد براي داشتن اطلاعات بيشتر از نوع فعاليت شركت ميوه نو به آدرس www.mivehno.com  و مراجعه نموده و از امكانات بسيار مناسب اين مجموعه استفاده نماييد . همينطور مي توانيد با شماره تلفن هايي 02122374938 و يا موبايل 09128443676 تماس گرفته و كليه موارد خود را با كارشناسان مجموعه ما در ميان گذاشته و از بهترين خدمات استفاده لازم و مناسب را دريافت نماييد.

www.mivehno.com

tel:02122374938

mob:09128443676

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.