طراحي اپليكيشن موبايلي فروشگاه

زماني كه شما براي فروشگاه خود اقدام به طراحي اپليكيشن فروشگاهي مي كنيد، به راحتي مي توانيد همانطور كه دوست داريد مشتريانتان را با اهداف خود پيش ببريد.

براي مثال، زماني كه ساخت اپليكيشن فروشگاهي تان به پايان رسيد و آن را به مشتريان خود ارائه كرديد، بايد به دنبال اين باشيد كه بهترين عملكرد و بهترين استراتژي هاي فروش داشته باشيد.

ماهيت اپليكيشن فروشگاهي به طور خود كار چنين است كه كاربران را براي خريد چند قلم جنس، و يا حتي خريد هاي بعدي ترغيب مي كند. علت آن اين است كه تمامي محصولات پيش روي مشتري است، و اين ابزار، همچون فروشگاه واقعي، براي خريدار محدوديت زا نيست. چه بسا وقتي وارد يك فروشگاه مي شويم، دوست داريم به تمام بخش هاي فروشگاه سر بزنيم. نمونه ي كاملا واقعي ان، فروشگاهي است كه در نزديكي محل زندگي ما وجود دارد. اين فروشگاه يك كتاب فروشي بزرگ است كه حدود 3000 كتاب در آن براي فروش قرار گرفته است. كتاب ها براي فردي كتاب خوان مثل من بسيار هيجان انگيز اند اما متاسفانه امكان ديدن از تمام كتاب ها وجود ندارد. در چنين موقعي اگر چنين فروشگاهي اقدام به طراحي اپليكيشن موبايلي فروشگاه خود نمايد بيش از هر چيزي مي تواند به فروش هايش كمك كند.

بنابراين اينكه مشتري مي تواند تمام محصولات يك فروشگاه را به طور يكجا و به طور كامل در هر زمان از شبانه روز مشاهده كند، يكي از مزاياي بزرگ طراحي نرم افزار فروشگاهي موبايلي به شمار مي آيد.

 

در چنين شرايطي مشتري محصولات را به طور كامل ميبينيد و از ميان آن ها تمام چيزهايي را كه نياز دارد شناسايي مي كند و چه بسيار همان موقع آن ها را سفارش خواهد داد.

كمبود وقت، عدم اعتماد فروشنده ها به مشتري براي وارسي تمام محصولات به طور آفلاين، كمبود مكان براي نمايش تمام محصولات، عدم زمان كافي براي رسيدگي فروشنده براي توضيح پيرامون تمام محصولات براي مشتري ها، رسيدگي همزمان به امور فروشگاه و پاسخ دهي به مشتريان و ... همه از جمله اموري است كه مانع فروش بيشتر در فروشگاه هاي سنتي است در صورتي كه يك فروشگاه با طراحي و توليداپليكيشن فروشگاهي موبايلي به راحتي مي تواند اين محدوديت و موانع را رفع كند و مشتري را به خريد بيشتر ترغيب كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.